Loading...
Duyuru Galerisi
Uluslararası Etkinlikler İçin Yeni Bir Destek Programı 30 Haziran 2015 | 15:28

Başvuru Koşulları

Programa başvurunun, etkinliğin Düzenleme Kurulu’nda yer alan, yurtiçinde ikamet eden ve çalışan etkinlik yürütücüsü tarafından yapılması, düzenlenen etkinliğin alanında güncel ve ileri bilgileri kapsaması, katılımcı sayısının 1000’in üzerinde olması, hakemli* bir etkinlik olması, etkinliğin en az 10 yıl düzenli olarak yapılmış olması (11. yıl olması), TÜBİTAK’tan talep edilen desteğin etkinliğe ilave neler katacağının açıkça belirtilmesi, Düzenleme Kurulu’nun yetkin bilim insanlarından oluşması ve TÜBİTAK Araştırmacı Bilgi Sistemi (ARBİS) Veri Tabanına kayıtlı olması (Yurtdışında yaşayan ve çalışan yabancı kişilerin ARBİS üyesi olma zorunluluğu yoktur. Bu üyeler için özgeçmiş istenmemektedir. Yabancı düzenleme kurulu üyeleri için başvuru formları arasında bulunan " Yabancı Düzenleme Kurulu" formu doldurulacaktır), Etkinliğin TÜBİTAK desteği olmaksızın da kesintiye uğramadan gerçekleştirilebilecek olması, Etkinliğin geniş kitlelere duyurulması, Düzenlenecek etkinliğe ilişkin bilgilerin yer aldığı güncel bir web sitesinin olması.

 

Başvuru Tarihleri

Başvurular bir yıl içinde 12 dönem halinde yapılır ve değerlendirilir. Etkinliğin başlama tarihi ile ilgili başvuru dönemine ait son başvuru tarihi arasında en az 60, en çok 240 günlük bir süre olması gerekir.

Online başvurular için sistem her ayın ilk iş günü açılır, son iş günü kapanır.

Destek Kapsamı

Düzenlenen etkinliğin yurtiçi/yurtdışı davetli konuşmacılarının yol, konaklama, honorarium ücreti giderleri, organizasyon için bildiri-özet kitabı, CD yazım-basımı, afiş, duyuru, broşür, etkinlik programı, yaka kartı, katılım belgesi, not çoğaltma(fotokopi), bloknot, kalem giderleri, gala yemeği, yurtdışı reklam tanıtım faaliyetleri, toplantı ikram giderleri, etkinlik sekretarya giderleri, etkinlik yürütücüsü koordinasyon giderlerine kısmi destek sağlanır. Promosyon amaçlı giderlere destek verilmez.

Detaylı bilgi için tıklayınız